Grenaa Tennisklub

 

Indmeldelse

Kontingent

Halskema

 
Forside
Arkiv

Bestyrelsen

Fonden
Træning
Turnering
Turist
Booking
Junior afdelingen

 

Stadion Allé 31

8500 Grenaa

 

e-mail: jaa@gtk.dk

 

 

 

 

Opdateret   27-05-21

 

Referat fra bestyrelsesmøde 26.05.2021 kl.14.00 -17.00

 

1.     Referat godkendt. Evaluering af lørdag den 8. maj. Der var et fint fremmøde til standerhejsning, men Tennissportens dag trak desværre få deltagere.  Bykampen med Ebeltoft bliver fulgt op af nye kampe den 10. august i Ebeltoft.

 

2.     Planlægning af generalforsamlingen. Indkaldelse Restriktioner, coronapas, tilmelding og afstandskrav. Dirigent.

·       Generalforsamling mandag den 16. August kl. 19 med formøde kl. 18. Udsendelse senest den 1. august i den store udgave (dagsorden, regnskab, evt. vedtægtsændringer) inkl. restriktioner til den tid (lige nu er der krav om tilmelding og coronapas for de fremmødte).

·       Formøde. Mogens laver aftale med dirigent, som er med til formødet.

·       Formandens beretning. Mogens forbereder og sender forslag ud til bestyrelsen.

·       Kassererens beretning. NP. Inkl. Kontingentregulativ NP

·       Vedtagelse af kontingentregulativ. NP laver et oplæg

·       Valg: Mogens, Jens, Jan og Lissy er på valg. Mogens genopstiller ikke. De øvrige genopstiller.

·       NP finder navne og telefonnumre på vores to kandidater til formandsposten.

·       Revisor og revisorsuppleant. Forslag til revisor og revisorsuppleant Peter Brix og  Erik Svendsen

·       Vi har udpeget NP og Jan som Grenaa Tennisklubs repræsentanter til Fonden. Generalforsamling i Fonden mandag den 31. maj kl. 19. 

 

3.     Indvielse af Padelbane den x. juni. Vi foreslår kl. 13. Der er møde i arbejdsgruppen fredag den 28. maj.

Bestyrelsen havde en lang og snak om padelbanedriften. Herunder følger nogle af de beslutninger, vi på nuværende tidspunkt kunne tage. Der er p.t. en problemstilling i forhold til programmet Conventus, som tydeligvis ikke er i stand til at løse de opgaver, vi har brug for.

·       Der laves et nyt låsesystem med koder, som kan låse både klubhus, hal og padelbane op.

·       Når vi når 100 padelmedlemmer lukker vi for tilgangen.

·       Padelpriser pr. sæson: (2 sæsoner – skillelinjen mellem sommer og vinter er 1. januar)

·       Seniorer 600, -, studerende 500,- kr, juniorer 400, - kr.

·       Prisen for en fast time hver uge bliver 600, - kr.

·       En firmaaftale koster 3500, - kr. - giver 2 faste timer pr. uge. Firmaer er ikke at betragte som medlemmer.

·       Medlemmer af Grenaa Tennisklub kan spille padel for 200, - kr. pr. sæson.

·       Leje af padelbane på timebasis koster 150, - kr.

·       Bolde og bats er indkøbt af Klubben.

·       Klaus Elkær er padeltræner.

·       Jens opretter en padelbane i bookingsystemet – der udsendes senere en folder / vejledning til reservation, betaling for medlemmer, play and pay m.v. (NP og Jens laver udkast til folder / vejledning til vores næste møde).

·       Øvrig info vedr. padel følger, når vi har haft det næste møde den 7. juni kl. 16 – 17.30.

 

4.    Corona restriktioner ved åbning af Hallen – udsendes i NEWS nu

·       Hallen må kun benyttes i regnvejr. Hallen er, indtil koderne kommer i brug, åben for medlemmerne.

·       Hallen skal bookes.

·       Bookeren er ansvarlig overfor bestyrelsen og må tjekke spillernes coronapas.

·       Omklædning kan bruges efter samme regler som ovenstående, men max 4 i omklædning ad gangen

 

 

5.     Næste møde og evt. Næste møde er den 7. juni kl. 16-17.30. Dagsorden Padelbane jf. ovenstående.

NB: Husk at tjekke vedtægterne. Måske skal de justeres, når vi nu får en padelbane.

 

 

Lissy 27.05.2021